۶ تیر ۱۳۸۶، ۱۸:۳۶

احمدی نژاد :

حادثه هفتم تیر تقابل جبهه کفر و موحدین بود / دشمن امروز به آخر خط رسیده است

حادثه هفتم تیر تقابل جبهه کفر و موحدین بود / دشمن امروز به آخر خط رسیده است

رئیس جمهور در جمع خانواده ها و جانبازان حادثه هفتم تیر گفت: حادثه هفتم تیر یک حادثه معمولی نبود بلکه آیینه تمام نما از همه تاریخ بشر و تقابل جبهه کفر در مقابل جبهه موحدین و مجاهدین در راه خدا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور که در جمع خانواده های شهدای هفتم تیر سخن می گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: حادثه هفتم تیر حادثه ای بود که از یک سو همه زیبایی ها و کمالات انسانی و معنوی را دارا بود و از طرفی دیگر دست های گروهک هایی را نشان داد که گرفتار بدبختی و خودفروختگی شده بودند.

رئیس جمهوری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که همه ملت ها و همه انسانهای آزاده جهان تقریبا به مرز یأس رسیده بودند به پیروزی رسید در شرایطی که قدرت استکبار چندین برابر قدرت فعلی اش بود.

وی گفت: در آن دوران همه دنیاطلب های عالم در یک ستون متحد و بسیج شدند تا راه الهی رابر روی بشریت ببندند .

احمدی نژاد با بیان اینکه تمام زشتی های عالم یک طرف، امام خمینی و شهید بهشتی و شهدای دیگر در سوی مقابل آن قرار داشتند ، گفت: به لحاظ شرایط زمانی در آن دوران می توان آن روزها را به عنوان یک دوران ویژه به حساب آورد، زیرا اگر اتفاقی همچون حادثه هفتم تیر رخ نمی داد ما امروز انقلابی به نام انقلاب اسلامی نداشتیم.

دکتر احمدی نژاد خطاب به رسانه ها گفت: رسانه های ما صاحب نظران و مخصوصا صدا و سیما باید دوران بعد از 22 بهمن 57 تا حادثه هفتم تیر را ترسیم می کنند. در این مدت ، ملت ایران یک لحظه  آرامش به خود ندید. سنگین ترین حملات به جبهه انقلاب در آن دوران صورت می گرفت . جبهه ای که تمام نور آن در شهید بهشتی جمع شده بود.

رئیس جمهور گفت: دشمن به طور هماهنگ هر کسی را که بر علیه آنان سخن و یا موضع می گرفت هدف قرار می داد. دشمن تقریبا در آن دوران همه را رها کرده بود و فلش خود را  به سمت شهید بهشتی و یارانش نشانه رفته بود.

وی افزود: در آن دوران دشمنان فضایی را بوجود آوردند تا ناجوانمردانه بسیار از دوستان انقلاب را دچار تردید کنند. مظلومیت شهید بهشتی  از این رو نبود که دشمن او را می کوبید ، بلکه دشمن کار را به جایی رسانده بود که دوستان انقلاب نیز شهید بهشتی را می کوبیدند.

احمدی نژاد ادامه داد: دشمنان کار را به جایی رسانده بودند که نگذاشتند شهید بهشتی  در دانشگاه ملی (بهشتی) سخنرانی کند. دشمن فکر می کرد اگر این ستون انقلاب  فرو بریزد انقلاب فرو خواهد ریخت پس تمام توان خود را به هر بهانه ای بکار گرفتند تا شهید بهشتی را از بین ببرند.

وی همچنین گفت: دشمن از جبهه های سیاسی و فرهنگی واردمی شود تا بخواهد به نظام ما ضربه بزند ولی در نهایت باشخصیتی همچون شهید بهشتی روبه رو می شود آن هم در جایی همچون حزب جمهوری اسلامی.

رئیس جمهور افزود: دشمن با این کار خود می خواست تا قوه مقننه ، قضاییه و مجریه را از کار بیاندازد، زیرا بسیاری از شهدای واقعه هفتم تیر از اعضای سه قوه بودند.

وی حادثه هفتم تیر را برای انقلاب نقطه آغازین و یوم الفصل خواند و گفت : از روزی که شهید بهشتی و یارانش شهید شدند راه برای همه روشن شد، خون شهدای هفتم تیر در اصل ضامن سلامتی انقلاب شد، خون پاکی در پیکر انقلاب وارد شد تا انقلاب را محافظت کند.

احمدی نژاد گفت: هر جا سازش کاری بوجود آید این خون پاک آن آلودگی را بیرون خواهد انداخت.

رئیس جمهور در ادامه سخنان گفت: عده ای در کشور مقاله هایی می نوشتند که عمر انقلاب به پایان رسیده است. آنان اعلام می کردند که باید در رژیم استکباری هضم شویم هر نسخه ای برایمان پیچیدند آن را عملی کنیم اما دیدم انقلاب از درون جوشید و آلودگی خود را کنار زد . این پاداشتی است که خداوند به شهدای هفتم تیر مخصوصا شهید بهشتی داد.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز ما بیش از همیشه نیازمند شهدای هفتم تیر هستیم گفت: اگر شهید بهشتی سر سوزنی از هجوم دشمن عقب نشینی می کرد معلوم نبود امروز اثری از انقلاب باقی بماند.

وی گفت: شهید بهشتی درس دشمن شناسی و استکبار ستیزی به ما داد. ارزش انسان به این است که خطی برای خود داشته باشد. یعنی آرمان بلندی که بر اساس اصول و مبانی دقیق آن را دنبال کند.

وی افزود : برخی متاسفانه موقعیت خود را در لبخند استکبار می بینند خیال می کنند آن افراد سرمایه دار استکباری وقتی بخندند و یا اخم کنند اوضاع تغییر می کند. اگر کسی به حیات نظام سلطه راضی باشد یعنی به مرگ مظلوم راضی شده است.

دکتر احمدی نژاد خاطرنشان کرد: کسانی که هفتم تیر را بوجود آوردند در هر سخنرانی خود چندین بار کلمه آزادی و حمایت از مظلوم را بکار می برند. امروز اگر رسما بیایند و بگویند با دین و خداپرستی مخالفند ملت های عالم جلویشان می ایستند . آنان قیافه مذهبی می گیرند و به کلیسا می روند و بعد دستور کشتار مردم بی دفاع را می دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بعد از هفتم تیر مجموعه انقلاب در مسیر درست و با استحکام  به جلو حرکت می کند گفت: با این مسیری که شهید بهشتی و دیگر شهدا برای ما روشن کردند جمهوری اسلامی ایران با توانمندی های بالا به جلو حرکت خواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

احمدی نژاد اظهار داشت:  امروز کشورهای استکباری با اعلام اینکه علیه ملت ایران قطعنامه صادر می کنند و کارهای آنچنانی انجام می دهند می خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند. ملت  ایران نیازمند پیشرفت است. دشمن می خواهد  تا اعماق خانه ما به جلو بیاید و ما حرفی نزنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر ما امروز از فلسطین سخن نگوییم و سکوت کنیم فردا باید در خصوص تهران نیز سکوت کنیم. 

احمدی نژاد  اظهار داشت: دشمن امروز نمی خواهد ما زنده باشیم چه برسد به اقتدار و پیشرفت مسلمانان مخصوص ملت ایران.

رئیس جمهور گفت : ما برای ایستادن هر روز یک موضوع محوری داریم ، یک روز دفاع از خط شهید بهشتی، یک روز دفاع از میهن در برابر دشمن و امروز هم دفاع از حیثیت جهانی  .

وی افزود: برخی ها فکر می کنند که دشمنی غرب با ما بر سر مواد غنی شده و یا به قول خودشان ساخت بمب است در حالی که آنها با این تیپ ها مخالفت نمی کنند زیرا انواع گوناگون آن را در انبارهای خود دارند.

احمدی نژاد تصریح کرد:  دشمن از اثبات توانمندی انقلاب ما در هراس است،  اگر این توانمندی برای آنان اثبات شود دیگر کسی به حرف آنها توجه نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از پیروزی ملت ایران در هراس است افزود: اگر ما می خواستیم به عقب حرکت کنیم امروز باید دانشگاه و کتابخانه های خود را نیز تعطیل می کردیم.

احمدی نژاد ادامه داد : دشمن به ما می گوید که باید ده سال با آنان مذاکره کنیم تا بعد 20 عدد به ما سانتریفیوژ تحقیقاتی را به ما بدهند و راه اندازی کنیم ،اما امروز به دلیل ایستادگی ملت  به ما اعلام می کنند که دست نگه دارید تا باهم گفتگو کنیم.

وی افزود: سال گذشته دشمن در موضع نود درجه ای و ما در موضع 20 درجه ای قرار داشتیم اما امروز ما در موضعی نود درجه ای و دشمن در موضع 20 درجه ای قرار گرفت.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز موضوع هسته ای ایران به موضوع اول ملت ها تبدیل شده است گفت: دشمن می داند که اگر ملت ایران پِیروز شود تمامی ملت ها درمسیر سرافرازی قرار خواهند گرفت.

رئیس جمهور گفت: دشمن امروز به آخر خط رسیده است،  در حال جمع آوری قوای خود است تا یک فشار دیگر به ما بیاورد.

وی  تاکید کرد: وقتی ایران هسته ای تثبیت شود تمامی معادلات به نفع ایران تغییر خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برپا شده است تا عدالت در تمام جهان برقرار شود و تا زمانی که عدالت در تمام جهان عدالت  برقرار نشود در ایران هم به طور کامل برقرار نشده است.

احمدی نژاد امروز سیطره نظام سلطه علیه ملت ایران متلاشی شده است و رسانه ها و صدا و سیما باید تلاش کنند تا مقالاتی که  در کشورهای اروپایی امروزه به نفع انقلاب اسلامی نوشته می شود انعکاس دهند.

کد خبر 509023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha